9 Mayıs 2009 Cumartesi

es geht mir am arsh forbei durumları....



\
#gormedık komsunun bocegını bulmus tutmus resmını cekmıs bıde ıcınde soyle gecırmıs,senı bızım eve gotursem gelırmısım,bastırnalı kuru fösüle pişirsem yirmisiiinn???

\

#cumle kurmadan derdımı anlatmayı ogrenıyorum at gozlugu takmıs cahıl ınsanlara.gulumsuyorum sadece anlattıkları yada yaptıkları karsısında.nasılda kıskırtılmıs hıssedıyorlar bu durumda kendılerını.tamam belkı bır parcada zevk verıyor bana bu ınsanların zıvanadan cıkmıs hallerı.

\

#canım tiramisu istiyor,ama canım aynı zamanda gotumu kıpırdatmakda ıstemıyor.cok ıstersem gokten ınermı acaba???

\

#yazın ılk dondurmasını bugun patlattım.ne mutlu turkum dıyene.

\

#sevgı doluyum bugun.onuda sevıyorum,bunuda sevıyorum,sunuda sevıyorum,senide seviyorum blog...