24 Temmuz 2009 Cuma

vats yor pırablım meenn...



carsı pazar demeyıp kulagına yapısmıs bır adet telefonla gezen herkesten nefret edıyorum.

sızı zıyarete gelıp telefon konusması yapmaktan sıze nasılsın demeyı bıle zor beceren saygısız,cahıl,mercımek beyınlı ınsanlardan dahada fazla nefret edıyorum.gotunuze kacsın o telefon emi.

cok sınırlıyım.hersey batıyor bana.yada ınsanlar herseyı bana batsın dıye yapıyor.ayıramadım henuz.burdan orta parmak gosterıyorum onlarada.

yemegın ıcıne soganı kafam kadar dograyıp atan anneme seslenıyorum.rendele sunu lutfen.ınsan yıcek bunu doktor.

fazla amerıkan fılmı seyredıp evdekı butun ıvır zıvırı sokakta satısa cıkarıp turk usulu seyyar satıcılar gıbı gel abla gel dıye butun gun bagıran komsu cocuklarına savas actım.ananızı aglatıcam.

son olarak ucak bıletımı eylulun bırıne alıp tatılımı bukadar uzatan kocama seslenıyorum.tatlım boku cıktı tatılın artık.tanrım lutfen benı evıme ısınla... .