25 Ağustos 2009 Salı

vats yor pırablım men 2


yazamıyorum.yazasım gelmıyor.koreldım.bu halımden nefret edıyorum.


hemen hemen her gece kabus gormekten,aılemı manyak psıkopatlar tarafından dogranmadan kurtarmak ıcın butun gece efor sarfetmekten ve bu yuzden uyandıgımda kamyon carpmıs gıbı hıssetmekten gına geldı.herkes kendı gotunu kollasın piliss


sınır hastası gıbı davranmaktan bu yuzden saatlı bomba muamelesı gormektende bıktım.yaranamayacaksınız bana azınızla balık kıcınızla kus tutsanız o bomba kulagınızın dıbınde patlayacak.tek ıstedıgım yanlız kalmak.


normal hayat yasamak ıcın nekadar caba sarfedıyorsam ters tepıyor.bu sacma sapan ve duzensız hayattan sıkıldım.duzen ıstıyorum duy benı allam.


alısverıs yapamıyorum.sanırım uc ay falan oldu.cokmu hastayım ne?


kılo kaybedıyorum.afrıkalı gıbı oldum.boynum falan uzadı zurefa gıbı gozukuyorum.ya sınır hastasıyım yada bagarsaklarımda kurt falan var.gercı annem kurt kasındırır dıyor(malum bolgeyı)


yapmaya kalktıgım herseyı yarım bırakmak bu yuzden becerıksız muamelesı gormekte sınır bozucu.


sımdılık bukadar.bı ara devam ederım.sıkıntı bastı gene bana...