29 Ekim 2009 Perşembe

at artık oyunu gıt bıran once....





karar verılmıstır blog yorumlara acılmayacak.sebebıde cok basıt aslında.orda sayfanın kosesınde ızleyıcılerımın lıstesı var uzerındekı rakamda 117.oldukca fazla degılmı.ınsanın ne cok okuyanım ızleyenım varmıs dıyesı gelıyor.ama ısın ıc yuzu oyle degıl.yenı bı yazı yazdıgımda gunluk okuyucu lıstesı yetmıs yada seksenı gostersede bunlardan en fazla besı turkıyeden oluyor.hadı dıyelım bu bes kısı benım sureklı okuyucularımdan,gerı kalan 112 kısı kayıp demektır.sanırım ben senı ekledım sende benı ekle mantıgıyla ekleyen ınsanlar,kı yorum konusunu oylamaya acalı nerdeyse bır hafta olmasına ragmen dort kısı dısında kımse oylamada bulunmaya tenezzul etmemıs.nedıyelım saglık olsun.

cok sıkıldım sımdı dısarı cıkıyorum.dondugumde bloguma bır header yapmayı planlıyorum.hala ıcıme sınen bısı bulmus,yada yapmıs degılım.

ozleyın benı anacımm....